رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از امروز در مدارس استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آذر کیوان امیرپور رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان اصفهان تعدادواحد‌های آموزشی این استان را هزارو ۶۲۵ واحد با ۱۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس بیان کردو گفت:: برای سهولت در پذیرش مسافران نوروزی حدود ۷۰ درصد از ظرفیت مدارس با ۷۰۰ کلاس درس برای رزرو اینترنتی فرهنگیان پیش بینی شده است.

وی افزود: متقاضیان تا ۲۵ اسفند فرصت دارند برای رزرو اسکان در مدارس این استان به پایگاه اینترنتی ستاد اسکان اصفهان به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کنند.

کیوان امیرپور ۴۳ ستاد فعال در این استان و شش ستاد نوروزی را در شهر اصفهان آماده خدمت رسانی به مسافران در تعطیلات نوروز دانست و گفت: شش ستادهم در شهر اصفهان در خیابان‌های شمس آبادی، بزرگمهر، سه راه حکیم نظامی، کاوه و خیابان جی در تعطیلات نوروزی فعال است.

رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: هزینه‌ی اسکان کلاس‌ها در گروه‌های الف. و ب. ۲۰ درصد افزایش یافته است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پارسال در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی رتبه نخست کشو را کسب کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.