رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از نجات زن و شوهر آملی در منطقه جنگلی رزکه توسط خانه هلال و مدیریت بحران روستایی خبر داد.

جمشید نیک زاد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی تماس تلفنی فرد میانسالی با مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر خبر گمشدن خود و همسرش در جنگل‌های منطقه رزکه بلافاصله با خانه هلال و مدیریت بحران روستایی به سرپرستی عطا عیسی زاده هماهنگی لازم صورت گرفته و تیم خانه هلال و مدیریت بحران روستایی به منطقه اعلام شده اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه پس از این تماس تیم امدادی خانه هلال روستایی به منطقه اعزام شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه و اعزام تیم امدادی خانه هلال، از طریق تماس تلفنی با فرد مورد نظر در ارتباط بود.

نیک زاد گفت: طی این تماس‌ها و از طریق نشانه‌های اعلام شده توسط مفقودین محل احتمالی شناسایی و با مسیریابی جستجو‌ها سرعت بیشتری گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به دسترسی به این افراد در ساعت ۲۲:۳۰ دیشب گفت: خوشبختانه برای این دو نفر از نظر جسمانی مشکلی وجود نداشت و با هدایت تیم امدادی خانه هلال و مدیریت بحران روستایی به جاده اصلی هدایت شدند.
انتهای پیام/آ

با تلاش امدادگران هلال احمر زوج آملی نجات یافتند

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار