رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر سنتی در جاده قم_تهران

سرهنگ بخشنده از کشف ۱۵۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از خودروی متهمان در بزرگراه قم_تهران خبر داد.

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر سنتی در جاده قم_تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر از فعالیت مجرمانه فردی مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم با همکاری همدستش قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا مقدار فراوانی موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و پس از بارگیری آن را به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با ورود خودروی متهم به بزرگراه قم_تهران ماموران این پایگاه خودوری موصوف را تحت مراقبت قرار دادند و پس از مدتی تعقیب، ماموران فرمان توقف خودرو را دادند، ولی متهمان به محض مشاهده ماموران در نزدیکی خود، بلافاصله بدون توجه به فرمان پلیس، با سرعت بالایی از محل فرار کردند.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران برای توقف خودرو چند تیر هوائی شلیک کرده و موفق به توقف خودروی سواری شدند و ضمن دستگیری راننده و سرنشین آن، خودرو را مورد بازرسی قرار داند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۵۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کرده و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار