در پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای صورت گرفت؛

پیام تسلیت احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی به مناسبت درگذشت آیت الله مومن

ارگان‌ها، احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت آیت الله مومن تسلیت گفتند.

پیام تسلیت احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی به مناسبت درگذشت آیت الله مومنبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارگان‌ها، احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت آیت‌الله محمد مومن را تسلیت گفتند.


بیشتر بخوانید: زندگینامه مرحوم آیت الله مومن؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان


پیام تسلیت شـورای همـاهنـگی تبلیغات اسلامی در پی ارتـحال آیت الله مؤمن

«بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»

(إنـا لله و إنا الیـه راجعـون)

قال رسول الله (ص): ' إذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء'

ارتحال جانکاه عالم عامل، فقیه عادل و مجاهد نسـتوه حضـرت آیت الله آقای حاج شـیخ محمد مـؤمن قمـی «رحمت الله علیه»، عضو فقید فق‌های شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

آن عالم وارسته و فاضل و استاد اخلاق که خود از پیشکسوتان و پیشگامان نهضت اسلامی و از مبارزان بصیر انقلابی بودند، همواره از یاران نزدیک و یاوران دیرین و صدیق حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در راه اعتلای اسلام، آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی تلاشی بی وقفه و مجاهدانه نموده و منشاء خیرات و برکات فراوان و خدمات ارزشمندی شدند.

ایشان از شاگردان برجسته و سرآمد حضرت امام‌خمینی «رحمت الله علیه» و از حامیان جدی نظریه ولایت فقیه بود و در عمل و رفتار سیاسی نیز عالمی ولایتمدار و انقلابی به شمار می‌رفت که با همراهی و دفاع از حضرت امام «رحمت الله علیه» و انقلاب اسلامی در قبل و بعد از آن با حمایت‌های بی‌دریغ خود از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب در طول سالیان متمادی منشاء اثر بسیار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رحلت این عالم جلیل القدر و پرهیزگار را به محضر حضرت، ولی عصر «عجل‌الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیۀ سراسر کشور، ملت مؤمن و قدرشناس ایران اسلامی؛ به ویژه مردم انقلابی قم، بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

این شورا، از عموم مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی قم، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و معنوی خود، در مراسم‌های تکریم و ترحیم این عالم بزرگوار، از سال‌ها مجاهدت ایشان تجلیل کنند.


پیام تسلیت  پرویز داوودی در پی درگذشت آیت الله مومن

پرویز داوودی، رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت آیت الله مومن را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز عالم و مبارز انقلابی حضرت آیت الله محمد مومن عضو فقید فق‌های شورای نگهبان موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

این فقیه مجاهد وارسته در دوران طولانی خدمت خود در سنگر‌های مختلف نظام اسلامی و در دوره مبارزات علیه رژیم طاغوت همواره ثابت قدم بودند و همواره در مسیر یک انقلابی پیشرو، مبارز و متعهد، تحت زعامت امام راحل عظیم الشان قدس سره الشریف و مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد.

اینجانب ارتحال این شخصیت بزرگ علمی و مبارزاتی را محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف ایران و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خاندان و بازماندگان گرامی صبر و اجر مسئلت دارم.

پرویز داوودی

رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام


پیام تسلیت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت فوت حضرت آیت الله مومن

انا لله و انا الیه راجعون

«عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع. قَالَ: مَا مِنْ أَحَدٍ یَمُوتُ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَحَبَّ إِلَى إِبْلِیسَ مِنْ مَوْتِ فَقِیهٍ. امام صادق (ع) فرمود: مرگ هیچ کس نزد ابلیس از مرگ عالم محبوب‏تر نیست.»

رحلت فقیه مجاهد، مبارز انقلابی و یار دیرین امام (ره) و رهبری، حضرت آیت الله مومن پس از برهه‌ای بیماری و تحمل مصائب و مشکلات ناشی از آن، موجب تاسف و تالم همگان گردید. ایشان که از نخستین روز‌های شکل گیری نهضت مبارک اسلامی دوشادوش سایر علما و مبارزین در خط مقدم مبارزه علیه رژیم ستمشاهی فعالیت می‌کرد؛ و بخاطر این فعالیت حتی سابقه بازداشت در رژیم گذشته را داشته؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در مسیر خدمت گذاری به نظام مقدس اسلامی مشغول به فعالیت بودند.

مسئولیت‌هایی همچون عضویت در شورای نگهبان از سال ۱۳۶۲ ش تا کنون، عضویت در شورای عالی قضایی، نمایندگی در چند دوره مجلس خبرگان رهبری در کارنامه درخشان و انقلابی معظم له به چشم می‌خورد. این مسئولیت‌ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته است؛ نشان دهنده‌ی اعتماد کامل حضرت امام (ره) و رهبری انقلاب به معظم له دارد. معظم له در این مسئولیت‌ها بویژه در سنگر فقاهت شورای نگهبان همواره روی آرمان‌های اسلام و انقلاب و نظام اسلامی پافشاری نموده و ذره‌ای از این آرمان‌ها و خطوط قرمز عدول ننمودند؛ و بدین خاطر همواره مورد حمله و هجمه ضد انقلاب قرار داشتند.

مواضع قاطعانه ایشان در هنگام بررسی صلاحیت داوطلبان در انتخابات‌های مختلف همواره مورد تحسین دوستداران انقلاب اسلامی و مورد بغض ضد انقلاب بوده است. ایشان علاوه بر سنگر مبارزه در دوران ستمشاهی و سنگر مدیریت و امور اجرایی در جمهوری اسلامی، در سنگر علم و فقاهت نیز فعالیت شایانی داشتند؛ و در طول عمر مبارک خویش به تربیت ده‌ها و صد‌ها شاگرد برجسته همت گماردند؛ که برخی از این شاگردان از مسئولین و مدیران کلان نظام جمهوری اسلامی می‌باشند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی این واقعه اسف بار را به محضرت حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، بیت شریف معظم له، شاگردان ایشان و تمامی دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای معظم له علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان خواستار است.


پیام تسلیت حزب موتلفه اسلامی در پی رحلت آیت‌الله محمد مومن عضو فقید شورای نگهبان

«بسمه تعالی

انّالله وانّاالیه راجعون

خبر ارتحال فقیه انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محمدمومن، عضومجلس خبرگان رهبری و عضو فق‌های شورای نگهبان موجب تاثر و تاسف فراوان مسئولان و اعضای حزب موتلفه اسلامی گردید.

این عالم وارسته واستاد اخلاق همواره در راه اعتلای اسلام وآرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی تلاش می‌نمود و منشا خدمات ارزشمندی بود.

حزب موتلفه اسلامی این ضایعه را به محضرحضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظّم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و اعضای بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال برای آن فقیه مجاهد و خدوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می‌نماید.»

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت آیت الله مؤمن

العلماء ورثة الأنبیاء

اکنون که روح پاک فقیه مبارز؛ آیت ا... محمد مؤمن قمی، به جوار رحمت الهی سفر کرده است، این مصیبت را به خانواده محترم و شاگردان آن روحانی مجاهد و عموم مردم قم، تسلیت عرض می‌کنم.

آن عالم ربانی که از جمله السابقون فضلای حوزه در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود و سال‌ها رنج تبعید در دوران طاغوت را به جان خرید، پس از انقلاب نیز نقش موثری در مجلس خبرگان رهبری، شورای بازنگری قانون اساسی و شورای نگهبان ایفا کرد و طلاب بسیاری را از خرمن دانش خود بهره‌مند ساخت.

رضوان و رحمت واسعه الهی و حشر با ابرار قرین او باد.

عبدالرضا رحمانی فضلی


پیام تسلیت محمدرضا عارف در پی ارتحال آیت الله مومن

در پی ارتحال آیت‌الله محمد مومن عضو شورای نگهبان، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار و فقیه متبحر و خدمتگزار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله جناب آقای محمد مومن موجب تاثر شد.

خدای سبحان این عالم جلیل القدر را که عمری در پارسایی و تبلیغ دین مبین اسلام و تعالیم مکتب اهل بیت (س)زیست ،با اولیا خویش محشور دارد.

اینجانب ارتحال آیت الله مومن را به رهبر معظم انقلاب، به همه دوستداران انقلاب و شاگردان و ارادتمندان ایشان، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان قانون اساسی و خانواده شریف مومن و همه بستگان عزادار تسلیت می گویم و از درگاه حضرت حق جل و علی برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.‌

محمدرضا عارف


پیام تسلیت علی‌اکبر ولایتی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله مومن

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ، در پیامی درگذشت حضرت آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت .

متن پیام  ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی، مبارز نستوه و همراه دیرین انقلاب، نظام و رهبری ،فقیه فقید حضرت آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری ،عضو فقهای شورای نگهبان و استاد برجسته اخلاق موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این فقیه وارسته ، عمر با برکت خویش را در راه اعتلاء و تعالی نام بلند اسلام،آموزه های دینی و اسلامی، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود و شاگردان و علاقه مندان فراوانی را از فیض وجودی و نورانیت خود بهره مند نمود.

اینجانب این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیت معظم، حوزه های علمیه ، شاگردان، علاقه مندان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، صبر و اجر آرزومندم و برای آن عالم ربانی رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

علی اکبر ولایتی


پیام تسلیت معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت ارتحال آیت الله مومن

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی رحلت فقیه عالی قدر حضرت آیت الله محمد مومن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی ،فقیه وارسته و ساده زیست حضرت آیت الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری موجب اندوه و تالم فراوان گردید.

این استاد برجسته حوزه که همواره به تبلیغ و ترویج معارف دینی پرداخته وعمر پربرکت خود را درجهت تعلیم و تعلم در حوزه های علمیه سپری نموده است و درپیروزی انقلاب اسلامی و ترویج دستاوردهای آن نقش موثرداشته است.

در سال های عضویت شورای نگهبان، همواره شاهد دقت نظرهای موشکافانه ایشان نسبت به مصوبات مجلس شورای اسلامی بودم. در ایام انتخابات در بررسی صلاحیت ها ضمن نگاه یکسان و برابر نسبت به نامزدهای احزاب و جناح های مختلف سیاسی به شدت مراقب حفظ سرمایه های انسانی انقلاب و دفاع از آنها فارغ از نوع نگاه سیاسی آنها بودند.

اینجانب فقدان این فقیه گرانمایه را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (ع )،مقام معظم رهبری،حوزه های علمیه ،اعضای محترم شورای نگهبان و خبرگان و بیت مکرم به ویژه فرزندان ایشان  تسلیت عرض مینمایم و از پروردگار متعال برای آن عالم فرزانه و ژرف اندیش رحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم .

حسینعلی امیری


پیام تسلیت محمد مخبر رئيس ستاد اجرايی فرمان حضرت امام(ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثَلمة لایسدّها شیء إلى یوم القیامة

ارتحال عالم ربانی، یار راستین انقلاب و مقام عظمای ولایت ، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن (رضوان الله تعالی علیه) ، نایب رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای معظم شورای نگهبان که پس از تحمل یک دوره بیماری، دعوت حق را لبیک گفت ، موجب تأسف و تألم گردید.

اینجانب ضایعه رحلت این روحانی گرانقدر و خدوم را به محضر مقدس حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالي ، حوزه مقدسه علمیه قم، شاگردان، ارادتمندان ،مردم شريف ايران و بيت مكرم ايشان تسليت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال برای آن فقید مؤمن رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می نمایم.

محمد مخبر


پیام تسلیت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

در پی ارتحال عالم وارسته و فقیه انقلابی؛ آیت الله مؤمن قمی، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی این ضایعه مؤلمه را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت دبیرخانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
«اذا مات اَلْمُؤْمِنُ الْفَقِيه ثُلِمَ فِی الاِسلام ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُها شیء»

ارتحال عالم وارسته و فقیه انقلابی، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد مؤمن «رحمة‌الله علیه»، موجب تأثر و تألم شدید گردید.

آن عالم بزرگوار از مفاخر حوزه‌ی علمیه قم بودند، علی رغم تمام اشتغالات مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی سال‌ها کرسی تدریس دروس خارج را برعهده‌ داشتند و طلاب فاضل از ایشان استفاده‌‌های فراوان ‌نمود‌ند.

این فقیه مخلص که از یاران امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و مؤثرین در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و پس از پیروزی انقلاب در مصادر مهمی همچون نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و در مقاطعی عضویت هیئت رئیسه این مجلس و نیز عضویت در شورای نگهبان قانون اساسی، منشأ خیرات و آثار با برکتی برای نظام و انقلاب بودند، با این وصف هیچگاه زندگی ساده و زی روحانیت را ترک نگفتند و مناصب عالی حاکمیتی موجب نگردید از زندگی محقر در منزلی ساده در محله ای قدیمی در قم دست بردارند«عاش سعیداً و مات سعیداً».

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، این ضایعه‌ی مؤلمه را محضر حضرت بقیة الله(ارواحنافداه)، حضرات علمای اعلام، به ویژه رهبر معظم انقلاب، حوزه‌ی علمیه قم، مردم شریف استان قم، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، فرزندان گرامی و وابستگان بیت ایشان تسلیت می‌گوید.
غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را ازخداوند متعال مسألت دارد.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری


پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی رحلت فقیه عالیقدر و مجاهد حضرت آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش آمده است: «اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ؛ درگذشت استاد اخلاق حضرت آیت الله محمد مؤمن، موجب تأثر و تألم خاطر شد. بی شک فقدان این عالم صالح و روحانی نام آشنا که همواره از قدرت کلام و نفوذ معنوی خود در راه اعتلای اسلام بهره برد، خسارتی بزرگ در حیات معنوی جامعه است. خدمات ایشان در مسئولیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، از جمله همراهی با نهضت اسلامی امام خمینی (ره)، خدمتگزاری در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری و ترویج و اعتلای آموزه‌های دینی و مکارم اخلاقی از یادها نخواهد رفت. عروج این روحانی دانشمند و استاد اخلاق ارزشمند را به عموم ملت ایران و بویژه علاقه مندان ایشان و خانواده محترمشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمد حسنی


پیام تسلیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

 جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

« باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حضرت آیت‌الله محمد مومن، یار دیرین امام راحل(رحمت‌الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و فقیه انقلابی و خدمتگزار صدیق و مردمی، موجب تاثر و تحسر است؛ فقدان این عالم نستوه و عامل که در حوزه دین و سیاست، منشا خدمات ارزشمند و کم‌نظیری بود، سخت و دیرجبران است.

آیت الله مومن شاگرد ممتاز استادان بزرگ بود و با امانتداری و تکیه بر استعداد کم‌نظیرش؛ شاگردان بزرگواری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد و بی‌تردید؛ نتیجه زحمات آن عالم ربانی، صدقه جاریه و توشه ابدی سفر اخروی ایشان خواهد بود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رحلت جانگداز آن عالم بزرگ را به بیت مکرم و بازماندگان معزّزشان، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و جامعه حوزویان تسلیت گفته و از درگاه خداوند منّان برای ایشان،‌ علّو درجات و هم‌نشینی با ابرار و اولیاء الهی را مسئلت می‌نماید.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»


پیام تسلیت محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی در گذشت آیت الله مومن را تسلیت گفت.

متن پیام وی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله محمد مؤمن، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این فقیه مجاهد و یار دیرین امام (ره) و رهبری که علاوه بر ترویج علمی و عملی آموزه های اصیل اسلامی، در تمامی مراحل حساس و سرنوشت ساز انقلاب حضوری نقش آفرین داشت؛ در مسئولیت های مهمی چون عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان، نیز با مشی اعتدالی و وحدت بخش، منشا خدمات ارزنده و ماندگاری شدند.

اینجانب مصیبت فقدان این عالم ربانی را محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و همه یاران و دوستداران آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.


پیام تسلیت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی در گذشت آیت الله مومن فقیه شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان را تسلیت گفت.

متن پیام  جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت فقیه مبارز آیت الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان موجب تأسف و تأثر گردید.

مصیبت فقدان این عالم انقلابی که در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی نقش داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت های مختلفی مثل عضویت در مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان منشأ اثر بود را به مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، علاقه مندان و بیت محترم ایشان تسلیت می گویم و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بستگان معزا صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور


بیشتر بخوانید:رئیس جمهور ارتحال آیت‌الله مؤمن را تسلیت گفت


وزیر دفاع ارتحال آیت‌الله مومن را تسلیت گفت

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمد مومن عضو فق‌های شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار، فقیه شجاع و مورد اعتماد امام و رهبری، از شاگردان مبرز و مبارز نهضت امام خمینی (ره) و خدمتگزار انقلاب اسلامی موجب تأثر شد.

این فقیه وارسته، در طول عمر با برکتش در راه اعتلاء و تعالی نام بلند اسلام، دفاع از مردم و مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگر‌های مختلف فقاهت و جهاد منشأ خدمات فراوانی برای نظام و انقلاب شدند و شاگردان و علاقه‌مندان فراوانی را از فیض وجودی و نورانیت ایشان بهره بردند.

این فقدان دردناک را خدمت حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، بیت معزز، شاگردان ایشان و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات خواهانم.

سرتیپ امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح


قالیباف درگذشت آیت الله مومن را تسلیت گفت

محمدباقر قالیباف با صدور پیامی درگذشت آیت الله مومن از فق‌های شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: ضایعه درگذشت حضرت آیت‌الله مؤمن، فقیه شجاع و مورد اعتماد امام و رهبری، از شاگردان مبرز و مبارز نهضت امام خمینی (ره)، عضو هفت دوره شورای نگهبان قانون اساسی و منتخب مردم در پنج دوره مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این فقدان دردناک را خدمت حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، بیت معزز، شاگردان ایشان و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات خواهانم.


در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار