نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ایران با ارسال نامه‌ای به استانداری فارس از عملکرد مسئولان استان در ارایه خدمات به مهاجران و پناهندگان تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران ؛ از خدمات ارایه شده به مهاجران در حوزه‌های آموزشی و بهداشتی و درمانی در استان فارس قدردانی می‌کنم.

"ایوو فریسن" در این نامه با اشاره به بازدید خود از اقدامات صورت گرفته برای ارایه خدمات مناسب به مهاجرین در استان فارس، آورده است : حضور در مراسم جذاب افتتاحیه مرکز جوانان و مدرسه در شهرستان کوار موجب شد با نتایج ملموس همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران و کمیساریای عالی سازمان ملل در امورپناهندگان در سطح میدانی آشنا شوم.

وی در این نامه با تاکید بر این که نتایج جلسات مشترک در خصوص بهبود وضعیت مهاجران در فارس را با دقت پیگیری خواهد کرد.

نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ایران همچنین در ادامه این نامه با تقدیر از حمایت مدیران ارشد استان فارس از برنامه‌های پشتیبانی از مهاجران و پناهندگان در این استان، آورده است : رابطه طولانی دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با مسئولان استان فارس نتایج بسیار مثبت و موثری را به دنبال داشته است.
انتهای پیام/م

تقدیر کمیساریای عالی سازمان ملل

برچسب ها: استانداری ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.