سرهنگ ناصری از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با ۸۵ فقره سرقت خبر داد.

بکشف ۱۰ ایربگ سرقتی خودرو ۲۰۶ در کوله پشتی سارق خودروه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اظهار کرد: ساعت ۵ صبح یکم اسفندماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فکوری، متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده شدند و متهم را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم ۲ کوله پشتی نیز همراه داشت، افزود: متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت بالایی از محل متواری شد.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: متهم که توجهی به فرمان ایست پلیس نمی‌کرد، ماموران مدتی به تعقیب و گریز وی پرداخته و برای متوقف کردن موتورسیکلت وی یک تیر هوایی شلیک و متهم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، بیان کرد: با توقف موتورسیکلت و دستگیری متهم، کوله پشتی وی تحت بازرسی قرار گرفت و ماموران ۱۰ فقره ایربک خودروی ۲۰۶ از کوله پشتی متهم کشف و در آن زمان متهم به ۱۰ فقره سرقت ایربک ۲۰۶ اعتراف کرد.

وی افزود: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم از جمله سارقان حرفه‌ای جنوب تهران است و ایربک‌های مذکور را در فاصله زمانی یک تا ۵ صبح از خودرو‌های پارک شده در خیابان فاطمی در همان صبح روز دستگیری، سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد خاطرنشان کرد: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به آنان، متهم با اعتراف به ۸۵ فقره جرم مشابه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار