سردار سلامی گفت: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش علیه بشریت به کار گرفته می‌شود همان گونه که دنیای غرب پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ششمین همایش ملی سلامت معنوی در دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: عظمت و اعتلای هر کشوری وابسته به انسان‌های بزرگی است که عظمت یک ملت را رقم می‌زنند.

سردار سلامی افزود: این شخصیت‌های بزرگ دارای نشانه‌های زیادی هستند و افتخار هر ملتی به شمار می‌روند و همچون ستاره‌هایی می‌درخشند و راه را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: در دامان انقلاب، شخصیت‌های بزرگی تربیت شدند که علم و تقوا را در کنار هم داشتند و تندیس زنده‌ای از انسانیت و اخلاص بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با وجود چنین افرادی است که جامعه مسیر رشد و بالندگی را می‌پیماید؛ ما خرسندیم از اینکه در جامعه از نعمت وجود این شخصیت‌ها برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهداء از آن دسته افرادی هستند که زندگی‌شان مظهر حیات طیبه است و جان خود را در نجات بشریت و آرمان‌های ارزشمند اسلامی و انقلابی فدا می‌کنند.

سردار سلامی گفت: شهیدان، شخصیت‌های ستودنی و قابل احترام و بزرگی هستند، آن‌ها حتی پس از مرگ نیز زنده‌اند، زیرا نگاهی مادی گرایانه به زندگی نداشته‌اند.

وی افزود: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش علیه بشریت به کار گرفته می‌شود همان گونه که دنیای غرب پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می‌برد.

انتهای پیام/م

صحبت های سردار سلامی در قم

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار