هشت دهیاری و دو تعاونی دهیاری استان بوشهر در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس شرکت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: این نمایشگاه در خصوص عملکرد دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، به مدت سه روز در بندرعباس برگزار شده و دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر نیز در آن حضور فعال دارد.

فاطمه دهقانی افزود: دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری به همراه هشت دهیاری و دو تعاونی دهیاری‌ها به نمایندگی از ۳۶۹ دهیاری و ۲۱ تعاونی دهیاری از استان در این نمایشگاه در بندر عباس شرکت کرده اند و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی، اشتغالزایی، فرهنگی، گردشگری و تعاونی دهیاری‌ها در نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت پیش‌آمده برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با هدف جذب گردشگر و سرمایه‌گذار، یکی از مهمترین بخش‌های مورد توجه در این نمایشگاه، تبیین برنامه‌ها و اهداف طرح توسعه گردشگری بوشهر «بوشهر توریسم ۲۰۲۲» است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر بیان کرد: تلاش می‌شود استان بوشهر و به ویژه روستا‌های هدف گردشگری استان بیش از پیش به بازدید کنندگان معرفی شود.

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی از دیروز در بندرعباس آغاز شده است.

انتهای پیام/ک

حضور دهیاری‌های بوشهر در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور

 

برچسب ها: وزارت کشور ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.