رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: با همت خیران ایرانی و خارجی یک هزار ۵۱۹ کلاس درس در اردبیل ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قرآن‌ نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: با همت خیران ایرانی و خارجی 383  مدرسه در استان اردبیل احداث شده است که این تعداد مدرسه در قالب یک هزار و 519 کلاس درس است و  با هدف توسعه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

وی گفت: احداث مدارس خیرساز علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی نشان دهند اهتمام ویژه خیران به بحث مدرسه‌سازی است که تمامی این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است و خیران در سطح استان اردبیل کمر همت بسته و در مناطق محروم استان به دنبال فقرزدایی هستند.

قرآن‌نویس تصریح کرد: تلاش و جدیت ما بر این است که با تلاش استاندار اردبیل زمینه حضور موسسه سازنده واحدهای آموزشی را در استان فراهم کرده و زمینه احداث چندین واحد آموزشی را در استان فراهم کنیم که در این زمینه اقدام برای رایزنی و توافقات با این موسسات مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بیان کرد: با هدف مهارت‌افزایی در بین تمامی دانش‌آموزان و استعدادیابی در بین آنان طرح ایران مهارت در تمامی مدارس اردبیل اجرا می‌شود که بی‌شک خروجی‌های قابل قبولی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم روند سوادآموزی را در استان تسریع بخشیده و از طرح‌های تاثیرگذار و زودبازده در این زمینه استفاده کنیم که در این زمینه نیز مطالعه چندین طرح در دستور کار قرار گرفته و بی‌شک در آینده‌ای نزدیک به اهداف مورد نظر در این زمینه خواهیم رسید.

انتهای پیام/ع

احداث  مدارس خیرساز در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.