رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل افزود : با عنایت به نقش بسزای اجرای طرحهای نظارتی ویژه در مقاطعی خاص از سال به منظور ایجاد ثبات نسبی و ممانعت از افزایش بی رویه و خود سرانه قیمتها و جلو گیری از برخی سوء استفاده های احتمالی در راستای طرح تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات در ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای انواع کالاو خدمات ، طرح نظارتی ویژه نوروز 98 از بهمن ماه آغاز شده تا آخر فروردین ماه 98 همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل نیز اجرا می شود .

وی گفت: نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان ، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اصناف بصورت منسجم و هماهنگ ، بر نحوه عملکرد کلیه واحد های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت . و در مورد برگزاری نمایشگاه بهاره ، نظارت بر توزیع میوه شب عید ، توزیع اقلام پروتئینی و ... مطالبی را عنوان نمود .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل یاد آور شد : متصدیان واحد های صنفی و خدماتی براساس ماده 65 قانون نظام صنفی و در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان ملزم به نصب قیمت برروی کالا و یا نصب تابلو نرخ دستمزد خدمت در محل کسب می باشند ، در غیر اینصورت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

صادقی خاطر نشان کرد : کلیه واحدهای صنفی مکلفند از فروش هر نوع کالای بی کیفیت خودداری نمایند و برای فروش فوق العاده ملزم به اخذ مجوز از اتحادیه مربوطه می باشند .

وی در ادامه افزود : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی و ... ، موارد را از طریق سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا سریعاً تحت رسیدگی قرار گیرد .

انتهای پیام/ع

تشدید نظارت بر فعالیت های بازاریان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.