مدیر کل ورزش و جوانان از احداث جاده سلامت در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج خبرداد و گفت: پیمانکار این پروژه تعیین شده و امید است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی در جلسه شورای ورزش همگانی کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: جلسات این شورا باید دو بار در سال تشکیل شود که در صورت موافقت استاندار در سال آینده به صورت فصلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: علوم پزشکی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، شهرداری، نیرو انتظامی و دیگر دستگاه‌ها عضو این شورا هستند و باید همراه و همسو برای ورزش همگانی برنامه ریزی کنند.

جولایی گفت: وجود بخش ورزشی در بسیاری از دستگاه‌ها و ادارات آسیب بسیاری را به ورزش زده است، زیرا انرژی بسیاری از دستگاه‌ها را می‌گیرد.

وی افزود: باید برای ورزش همگانی در استان برنامه ریزی شود تا ادارات دچار موازی کاری نشوند.

جولایی با بیان اینکه ورزش قهرمانی در دل ورزش همگانی قرار گرفته است، گفت: ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان کردستان وجود دارد که ۵۰ هزار نفر از آن‌ها با ورزش همگانی سر و کار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان از احداث جاده سلامت در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج خبرداد و گفت: پیمانکار این پروژه تعیین شده و امید است سال ۹۸ سال ورزش همگانی برای کردستان باشد.

جولایی گفت: شهرداری سنندج می‌تواند طرح‌های توجیهی را برای سد قشلاق و قسمتی از کوه آبیدر در نظر بگیرد تا ورزش قایقرانی و اسکی روی چمن را در سنندج توسعه داده و به درآمد زایی نیز برای این دستگاه منجر خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.