مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: ۹۷۰ متر مربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: ماه گذشته با اجرای ۲۴ فقره حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان، ۹۷۰ متر مربع از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی از اجرای ۲۴ فقره حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان بابل در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: ۹۷۰ متر مربع زمین کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

طاهری با اشاره به صدور چهار مورد احکام قضایی قلع و قمع به مساحت ۹۸۰ متر مربع در ماه گذشته، افزود: رای صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان هفت مورد به مساحت یک هزار و ۷۴۰ مترمربع بود.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: محاکم قضایی دو مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت دو هزار و ۸۰۰ مترمربع را وارد ندانست.
وی افزود: تعداد مجوز‌های صادره از کمیسیون تبصره چهار ماده یک را دو مورد به مساحت ۳۲ هزار و ۶۸۰ مترمربع و پاسخ استعلامات به دفترخانه اسناد رسمی را ۹۹ مورد عنوان کرد.

طاهری با اشاره به اینکه توسعه و تقویت کشاورزی می‌تواند به عنوان فعالیت‌های اقتصادی نقش موثری در ارتقاء درآمد و تحقق اهداف توسعه کشاورزی پایدار داشته باشد، از مالکان زمین زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز دراراضی خود اجتناب کنند و برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.