دست نوشته‌ای از بسیجی شهید محمدحسین حدادیان را مشاهده می‌کنید که هر بار به نیابت از یک شهید زیارت عاشورا می‌خواند و آن را ثبت و تاریخ گذاری می‌کرد.

زیارت عاشورا، نردبان شهادت است

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سالگرد شهادت بسیجی شهید «محمدحسین حدادیان» است که عمرش را وقف جهاد و خدمت به مردم کرد و در نهایت در راه دفاع از وطن به شهادت رسید.

محمدحسین حدادیان متولد سال ۷۴ و دانشجوی علوم سیاسی بود. او از ۷ سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیت می‌کرد. وی اواخر سال گذشته در ماجرای آشوب دراویش داعشی در خیابان پاسداران به شهادت رسید.

فرهاد حدادیان پدر شهید می‌گوید: «محمدحسین دنیایی نبود و به دنیا تعلق نداشت. پیرو خط ولی فقیه بود و تمام مستحبات و واجبات شرعی و دینی را انجام می‌داد. در بسیج هم بسیار فعال بود و خالصانه به انقلاب و مردم خدمت می‌کرد و در بسیج بسیار خوب رشد کرد. پسرم در خط رهبری بود و غیر از خط رهبری هیچ خطی را قبول نداشت و خدا را شاکریم که تا لحظه مرگش با ولی فقیه بود.»

در ادامه دست نوشته بسیجی شهید محمدحسین حدادیان را مشاهده می‌کنید که هر بار به نیابت از یک شهید زیارت عاشورا می‌خواند و آن را ثبت و تاریخ گذاری می‌کرد.

زیارت عاشورا، نردبان شهادت است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
درود بر همه ی شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
زوح این شهید بزرگوار شاد
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
امشب زيارت عاشورا را را به نيابت از او مى خوانيم