ویدئویی را می‌بینید که در آن والدین شهید بایرامی از حس و حال خود پس از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در منزلشان می‌گویند.

روایت پدر شهید بایرامیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌ام بهمن ماه سال گذشته بود که عده‌ای از دراویش که البته بهتر است بگوییم دراویش داعشی، در خیابان گلستان هفتم در محدوده محله پاسداران تهران، دست به آشوب و اغتشاش و اقدامات ضدامنیتی زدند. در جریان این اقدامات هنجارشکنانه یک نفر از این دراویش داعش‌صفت به نام «ثلاث» سوار بر اتوبوس به مأموران حافظ امنیت حمله کرد و چند تن از آنان را زیر گرفت که در این واقعه تلخ چند جوان مومن و انقلابی از میان مجموعه ناجا و بسیج به فیض شهادت رسیدند. یکی از این شهدا شهید محمد علی بایرامی از مأموران وظیفه‌شناس نیروی انتظامی بود.

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسفندماه سال گذشته در منزل این شهید گرانقدر حضور یافتند. گفتنی است، شهید استوار دوم محمدعلی بایرامی از مأموران نیروی انتظامی ۳۰ بهمن‌ماه امسال در شب شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن پدر و مادر شهید بایرامی از حس و حال خود پس از حضور امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در منزلشان می‌گویند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
شهدای مظلوم وطن