نوید دانایی گفت: همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پنجم و ششم اسفندماه ۹۷ با نگاه ویژه به علوم پیراپزشکی و سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  با اشاره به اهداف همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در همایش کشوری سالانه این دانشگاه، اساتید علوم پزشکی به تبیین نقش گروه‌های هدف فناوری اطلاعات سلامت، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی، هوشبری، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی و غیره همچنین به بررسی جایگاه علوم پیراپزشکی در نظام سلامت، توانمندی‌ها، چالش‌ها، به‌ویژه چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این حوزه از علوم سلامت می‌پردازند.

وی با بیان افزایش بیش از ۲.۵ درصدی ارسال مقالات نسبت به سال گذشت به این همایش افزود: ۵۰۹ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از بین مقالات ارسالی ۳۰ مقاله برای سخنرانی و ۴۰۰ مقاله به‌عنوان پوستر پذیرفته است.

دانایی با اشاره به مشارکت حداکثری دانشجویان در مقالات ارسالی تصریح کرد: بیش از ۹۹ درصد مقالات ارسالی به این همایش با مشارکت دانشجویان به‌ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تهیه شده و این نشان‌دهنده توجه ویژه نسل جوان به مسائل علمی و پژوهشی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به محوره‌های همایش کشوری سالانه این دانشگاه بیان داشت: همایش کشوری سالانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اندیشمندان و پژوهشگران در هشت محور به تبادل اندیشه‌ها و فنون که شرط اساسی و ضروری رشد علمی در علوم پزشکی به شمار می‌رود، می‌پردازند.

افتتاحیه این همایش صبح روز یکشنبه، پنجم اسفندماه و اختتامیه آن، بعدازظهر روز دوشنبه ششم اسفند ۹۷ در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / گ

برگزاری همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ۵ و ۶ اسفندماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.