وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح چند طرح وارد مازندران شد.

ورود وزیر ورزش و جوانان به مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به مازندارن ابتدا با حضور در آمل، سالن ورزشی شهدای پایین بازار را افتتاح خواهد کرد.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: برای ساخت این مجتمع فرهنگی و ورزشی در دوطبقه که دارای ساختمان اداری، سالن بدنسازی، سالن ورزش‌های توپی و سالن ورزش‌های رزمی است، حدود ۴۰ میلیارد ریال  هزینه شده است.

وی افزود: که با افتتاح این مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار، تعداد مجموعه‌های ورزشی زیرپوشش شهرداری به ۳ مجتمع افزایش یافت.

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از ورزشگاه این شهر در ادامه برنامه‌های خود به ساری خواهد آمد و ابتدا از سالن ۶ هزار نفری و پیست دوچرخه سواری ماهفروجک بازدید می‌کند و سپس سالن وزنه برداری و مجموعه ورزشی کاسپین آبی را بهره برداری خواهد کرد.

مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار آمل با زیربنا و مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع ۲۰ اردیبهشت امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان شروع و در مدت کمتر از ۸ ماه افتتاح شد.

انتهای پیام/ا

بهره برداری از چندین طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار