یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه ای کاربردی با ویژگی‌های بسیار برای اتوموبیل شده است.

یک سامانه و چندین  ویژگی کاربردی برای اتوموبیلبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای برای مراقبت از خودرو، بازرسی و تعمیر آن شده است.

مدیر این استارتاپ در گفتگو با خبرنگار درباره سامانه‌ای که موفق به طراحی آن شده است اظهار کرد: در این سامانه هریک از افراد می‌توانند خودرو خود را در موقعیت‌های مختلف مورد بازرسی و تعمیر قرار دهند.

وی با بیان اینکه متخصصان و تعمیرکاران این سامانه آموزش‌های لازم را به افراد می‌دهند گفت: تلگرام متخصصان این سامانه از طریق ارتباطات تصویری و تلفنی آموزش‌های لازم را به افراد می‌دهند.

سامانه‌ای آنلاین برای ارائه خدمات ماشینی

مدیر این استارت‌آپ درباره ویژگی‌های دیگر این سامانه اظهار کرد: همچنین در این سامانه می‌توان محل‌هایی مانند کارواش، پمپ بنزین و صافکاری را پیدا کرد.

وی درباره دیگر امکانات این سامانه بیان کرد: همچنین در این سامانه کارواش آنلاین وجود دارد که به مشتریان در محل خدمات لازم را می‌دهد.

مدیر این شرکت دانشبنیان ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این سامانه می‌توان به سرویس سوخت در محل اشاره کرد؛ یعنی اگر سوخت ماشین شما تمام شده باشد متخصصان برای شما بنزین می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار