مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: کدام یک از تیم‌های لیگ فوتبال کشورمان مشکل مالی ندارد؟ همه مشکلات مالی داردند ما هم یکی از آن‌ها هستیم.

رضاییان: کدام یک از تیم‌های لیگ فوتبال کشورمان مشکل مالی ندارد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم پس از پایان بازی مقابل استقلال تهران در پاسخ به این سوال که در روز‌های گذشته بازیکنان تیمشان به علت مشکلات مالی قصد اعتصاب داشتند، آیا این مشکلات رفع شده است یا خیر اظهار کرد: سوال بسیار جالبی پرسیدید و من از شما تشکر می‌کنم، من از شما سوال می‌کنم الان کدام یک از تیم‌های ما مشکل مالی ندارد؟ همه تیم ها مشکلات مالی دارند و ما هم یکی از آن ها هستیم. باید برای قانونی که طبق قانون پنجم توسعه وجود دارد و کمک دولت به تیم‌های دولتی را منع می‌کند راهکاری برایش ایجاد شود. اگر این اتفاق نیافتد قطعا فشار‌ها بیشتر می‌شود و فوتبال ما به پایان خوشی نمی‌رسد. امیدوارم راهکار جدید ارائه کنند اینکه بگوییم دولت نمی‌تواند به فوتبال کمک کند پس چه کسی کمک کند.

او در مورد اینکه منابع درآمدی باشگاه پارس جنوبی چیست، بیان کرد: در جنوب کشور شرکت‌های صنعتی زیادی وجود دارند که ما به عنوان اسپانسر از آن‌ها استفاده می‌کنیم و ما بابت این کمکی که به ما می‌کنند از آن‌ها ممنون هستیم.

رضاییان در مورد استفاده از بودجه دولتی تصریج کرد: بر طبق قوانینی هیچ تیم دولتی نمی‌تواند از بودجه آن استفاده کند.

او در مورد دریافت پول مربوط به تبلیغات محیطی گفت: امسال شرایط بهتر بوده و سازمان لیگ چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان به ما پرداخت کرده است.

رضاییان در مورد دیدار تیم‌های پارس جم استقلال اظهار کرد: به هر ۲ تیم بابت بازی خوبی که داشتند تبریک می‌گویم. تیم استقلال در این بازی به دنبال برد بود بازی کردن در ورزشگاه آزادی نیز شرایط خاص خود را دارد. گل به خودی که در ابتدای بازی دریافت کردیم شرایط را در ادامه برایمان سخت کرد. در نیمه دوم بازیکنان تلاش زیادی کردند، اما متاسفانه نتوانستیم موفق به گلزنی شویم.

او در مورد داوری گفت: اعتراض به داوری از طرف همه‌ی تیم‌ها انجام می‌شود و کار خوبی نیست. اشتباهات داور طبیعی و خطای او سهوی است. ما نباید روی داور فشار بیاوریم، او باید راحت باشد و تصمیم خودش را بگیرد. همه باید بپذیریم که داوران اشتباه دارند و نباید با این شرایط زندگی این قشر زحمت کش را زیر فشار بگذاریم، این انصاف نیست.

او در مورد بیانیه‌هایی که علیه داوری‌ها منتشر می‌شود گفت: بیانیه دادن فقط فشار‌ها را روی جامعه داوری افزایش می‌دهد و فوتبال را به حاشیه می‌برد، این زیبا نیست و امیدواریم بتوانیم در فضای آرامی از فوتبال لذت ببریم.


بیشتر بخوانید: 

شفر: تمام بازی‌ها برایمان مهم است / رابطه‌ی خوبی با همه اعضای تیم دارم

خلاصه بازی استقلال و پارس‌جنوبی‌جم مورخ ۱ اسفند ۹۷ + فیلم

استقلال ۲ - پارس‌جنوبی‌جم ۰/ پیروزی شاگردان شفر در شب درخشش پاتوسی


انتهای پیام/

صحبت های مدیرعامل پارس جنوبی جم بعد از شکست مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار