۲۵۰ مقاله در بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران که از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر آغاز شده، ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران در حاشیه برگزاری این کنفرانس در گفتگو با  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: حدود ۲۵۰ مقاله به این کنفرانس فرستاده شده بود که ۱۸۰ مقاله پذیرفته شد.

سروش حیدری سنگستانی افزود: در دو روز برگزاری کنفرانس، ۲۰ مقاله به صورت شفاهی و ۱۶۰ نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

۲۵۰ مقاله در کنفرانس هسته‌ای بوشهر ارائه می‌شود

وی ادامه داد: کنفرانس هسته‌ای ایران زیر مجموعه کنفرانس‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به شمار می‌آید و تمام مقالات ارائه شده با نمایه این پایگاه (ISC) منتشر می‌شود.

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران بیان کرد: این کنفرانس گردهمایی دانشجویان استادان و پژوهشگران برای تبادل اطلاعات به شمار می‌رود و موضوعات جدید علوم هسته‌ای در نشست‌های تخصص این کنفرانس بررسی می‌شود.

وی از برگزار کنندگان این کنفرانس به ویژه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی کرد.

کنفرانس هسته‌ای راهی برای ارتباط بیشتر صنعت ودانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر هم در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاست جدید این دانشگاه را توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر عنوان کرد و بخش هسته‌ای از جمله ظرفیت‌های مهم استان خواند.

۲۵۰ مقاله در کنفرانس هسته‌ای بوشهر ارائه می‌شود

اسماعیل عبدالهی افزود: هدف از برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر را ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر رشته هسته‌ای را تا مقطع دکترا به دانشجویان آموزش می‌دهد و این موضوع اهمیت این کنفرانس را برای این دانشگاه دوچندان می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری کنفرانس‌های علمی به حضور دانشجویان در حوزه‌های عملی رشته‌های تحصیلی‌شان کمک کنیم.

بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر واقع در شهر جدید عالیشهر آغاز شده فردا عصر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ک

بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در حال برگزاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.