فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۴۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجازطی یک ماه گذشته در سراسر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و سایر عوامل انتظامی در استان در یک ماه گذشته به صورت مستمر در جهت مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز اقدام کرده اند.

وی بیان داشت:در بهمن ماه امسال ۲۷۲ دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر و از متهمان تعداد ۵۳ قبضه سلاح جنگی و ۲۸۹ قبضه سلاح شکاری، ۶۰ تیغه خشاب به همراه ۵ هزار و ۵۰۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: همچنین ۲۷۲ متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی خوزستان معرفی شدند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده و با این افراد مماشات نخواهد کرد.

سارقان منزل با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی بهبهان گفت: ۲ سارق حرفه‌ای منزل با ۲۱ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بهبهان، ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان هنگام گشت زنی نامحسوس و هدفمند ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت منزل اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز و سارقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.