جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان دیواندره با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در دفتر فرماندار دیواندره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در این جلسه فرماندار با تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران رشید اسلام در حمله تروریستی زاهدان و محکوم نمودن این جنایت با بیان اینکه شهادت محور فرهنگ ماست، اظهار کرد: ملت با عزت ایران همواره از آرمان‌های فرهنگی، انقلابی و اسلامی نظام جانفشانی خواهند کرد هیچ خدشه‌ای به اسلام و انقلاب وارد نخواهد شد.

جعفر توان در ادامه صحبت‌ها با توصیه‌های فرهنگی و عزم جدی شهرستان در برگزاری برنامه‌ها و مراسمات در خور شایسته در آستانه فرا رسیدن سال جدید مطالبی را به اعضای شورای فرهنگ عمومی سفارش و شهرستان را به لحاظ استعداد‌های فرهنگی و هنری و قرآنی مورد تحسین قرار داد.

وی عنوان کرد: لازم است برای برگزاری برنامه‌های نوروز تمامی دستگاه‌ها و اهالی فرهنگ و هنر عزم خود را جهت اجرای برنامه مردم محور و واگذاری این برنامه‌ها به مردم و از بخشداران خواست زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستا‌ها فراهم نمایند.

در ادامه جلسه امام جمعه شهرستان نیز با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان و اینکه اسلام هر روز زنده‌تر است مطالبی را به سمع و نظر اعضا رسانید.

وی در بخش دوم صحبت هایش با تکیه بر حرمت موازین اسلامی در برگزاری برنامه‌های نوروزانه در شهر و روستا و اینکه نشاط اجتماعی همواره مورد توجه بوده و در ایام نوروز برنامه‌ها با هماهنگی منسجم در لوای نظارت فرمانداری و مجوز محتوای برنامه‌ها از ادارات فرهنگی مرتبط و همفکری و برنامه‌ها با همکاری فرمانداری انجام گیرد.

گزارشی از فرایند تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نحوه نظارت و اهداف آن‌ها و حمایت مجموعه شهرستان مطالبی را بیان کرد.

مهدی صمدی، دبیر و رئیس فرهنگ و ارشاد دیواندره نیز با تأکید بر لزوم برنامه‌های نشاط در آستانه سال جدید و بهره گیری از همفکری و ظرفیت بخشداران محترم و دهیاری‌ها اصحاب فرهنگ و هنر و انجمن‌های هنری در مشارکت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام نوروز و همچنین اجرای برنامه‌های هنری در روستا‌ها مطالبی را بیان کرد.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضا به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود در مباحث فرهنگی و هنری در ایام نوروز پرداختند.

انتهای پیام/ع

جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان دیواندره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.