خواننده موسیقی سنتی کشورمان با حضور در برنامه «تب تاب» از مشکلات و چالش های این روزهای موسیقی کشورمان گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «تب تاب» سه شنبه ۳۰ بهمن پس از اخبار شبانگاهی به روی آنتن تلویزیون رفت.

در این برنامه محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی کشورمان حضور داشت و توضیحاتی را درباره شرایط فعلی موسیقی کشورمان ارائه داد.

معتمدی درباره شرایط موسیقی کشورمان بیان کرد: موسیقی کشور ما متولی ندارد. تنها نهادی که این روز‌ها به طور جدی در این زمینه فعالیت می‌کند، دفتر موسیقی وزارت ارشاد است؛ آن هم فقط مجوز‌ها را صادر می‌کند.

معتمدی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع سلطان کنسرت‌ها اشاره کرد و گفت: هر هنرمند می‌تواند هر تعداد که بخواهد و در توانش باشد، کنسرت بگذارد؛ اما عده‌ای هستند که به بازار کنترل دارند و به آن خط می‌دهند. این افراد زمینه بروز برخی خوانندگان جدید را بنا بر منفعت خودشان فراهم می‌کنند.

این خواننده سنتی در ادامه صحبت هایش به موسیقی پاپ و استعداد‌های درخشانی اشاره کرد که آثار ارزشمندی تولید کرده اند. وی در این باره گفت: ما آثار بسیار خوبی در حوزه موسیقی پاپ تولید کردیم که آن قدر ارزشمند هستند که من حاضرم مقابل پدیدآورندگانشان سر تعظیم فرود بیاورم.

انتهای پیام/

صحبت‌های محمد معتمدی در برنامه «تب تاب»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار