مایک رستم‌پور ستاره ایرانی- آمریکایی بسکتبال در حاشیه تمرین تیم ملی کشورمان از شرایط بازیکنان برای رقابت با ژاپن صحبت کرد.

مایک رستم پور: مطمئنا تماشاجیان در بازی فردا جو فوق العاده ای رقم خواهند زد/ حدادی و نیکخواه بهرامی اسطوره بسکتبال هستند

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مایک رستم پور بازیکن دو رگه ایرانی - آمریکایی که سابقه بازی در NBA آمریکا و سایر لیگ‌های مطرح جهان در کشور‌های مکزیک، کانادا و اسلواکی را در کارنامه دارد، در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان بیان کرد: ژاپن تیم بسیار خوبی با مربی سطح بالایی دارد. مطمئنا فردا تماشاچیان محیط و جو فوق العاده‌ای برای ما رقم خواهند زد. بازیکنان قصد دارند تا از مسابقه فردا نهایت لذت را ببرند.

او درباره بازی با ژاپن افزود: احساس خیلی خوبی دارم، اردو‌ها به خوبی پیش رفته است و شرایط تمرین‌ها مطلوب بود. مربیان تیم بسیار به من کمک کردند تا با شرایط تیم ملی اخت بگیرم.

رستم پور ضمن اشاره به آشنایی قبلی اش با بازیکنان اسطوره ای، چون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی راجع به سایر بازیکنان افزود: یخچالی و جمشیدی دیگر بازیکنانی هستند که هم پست من هستند و چقدر خوشحالم که در تیم می‌توانیم با هم باشیم و به رقابت بپردازیم.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین فردا پنجشنبه از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.


بیشتر بخوانید:

اسامی ۱۲ ملی پوش برای بازی مقابل ژاپن اعلام شد

چالش زیر سبد بسکتبال/حدادی خط خورد کاپیتان انصراف داد!

سقوط یک پله‌ای بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی


انتهای پیام/

اولین مصاحبه مایک رستم پور با رسانه‌های ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار