مدیر تحقیق و توسعه یکی از شرکت‌های دانش بنیان گفت: موفق به تولید محصولی برای بهبود خراش پذیری داشبرد خودرو‌ها شده‌ایم.

مقاوم‌سازی داشبرد‌های خودرو با محصولی ایرانی/ مشکلات ارزی سد راه پیشرفت شرکت‌های دانش بنیانجواد مفتخریان مدیر تحقیق و توسعه یکی از شرکت‌های دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازگار کننده‌های پلیمری درباره این محصول اظهار کرد: شرکت ما موفق به تولید سازگار کننده‌های محصولات پلاستیکی و پلیمری شده است.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه از این سازگارکننده‌ها در صنایع خودرو بسته‌بندی و ساختمانی استفاده می‌شوند، گفت: به منظور اتصال افزودنی‌ها به انواع محصولات و بهبود کارکرد دستگاه‌ها و صنایع مختلف از سازگارکننده‌ها باید استفاده کرد.

وی ادامه داد: بهترین شکل استفاده از این این سازگار کننده‌ها در صنعت پتروشیمی و پلیمری است و وقتی قرار است قطعه پلاستیکی در صنعت خودرو ساخته شود باید مجموعه‌ای در هم درگیر باشند و افزودنی‌ها باهم سازگار باشند که برای درگیر کردند افزودنی‌ها از سازگار کننده‌ها استفاده می‌کنیم.

مفتخریان با اشاره به محصول دیگری که این شرکت تولید می‌کند، بیان کرد: سال 94 در نمایشگاه خودرویی خودروسازان به ما تقاضای ساخت محصولی برای بهبود خراش پذیری داشبرد خودرو ارائه دادند.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان در مورد محصولی که برای بهبود خراش پذیری خودرو تولید کرده است، اظهار کرد: طی یک فرایند تحقیق و توسعه فرایند خراش پذیری را افزایش دادیم که با این فناوری مقاومت آن از 4 به زیر نیم افزایش پیدا کرده است.

مشکلات ارزی چالش اصلی شرکت‌های دانش بنیان

وی درباره مشکل این شرکت‌های دانش بنیان گفت: اولین مشکلی که با آن مواجه هستیم مشکلات ارزی است، زیرا این مشکل مستقیماً روی مواد اولیه تاثیر می‌گذارد و اگر مشکلات ارزی برطرف نشوند، کیفیت محصول کاهش می‌یابد.

مفتخریان یادآوری کرد: اگر مشکلات ارزی و نبود امکانات برطرف شود می‌توانیم با قدرت بیشتری کار خود را ادامه دهیم و محصولات با کیفیت‌تری را طراحی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار