مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس تفاهم بعمل آمده با بسیج سازندگی استان پروژه‌های منابع طبیعی با همکاری بسیبج سازندگی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل در نشستی مشترک که در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل برگزار شد تفاهم نامه همکاری در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی امضا کردند.

شهامت هدایت افزود: بر اساس این تفاهم نامه و در راستای اجرای پروژه ۴۰ هزار هکتاری بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح کشور که ۱۱۴ پروژه در بخش آبخیزداری و ۱ پروژه در بخش توسعه جنگل و فضای سبز توسط بسیج سازندگی اجرا خواهد شد که در استان اردبیل نیز براساس این تفاهم نامه پروژه‌های اجرایی از محل صندوق توسعه ملی در مناطق محروم استان توسط بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

وی افزود: همکاری با بسیج سازندگی برای اجرای پروژه‌ها بر اساس مطالعات انجام شده خواهد بود و محل اجرای بند‌های آبخیزداری با هماهنگی بسیج طراحی و جلسه تسهیل گری مشترک در روستا‌های حوزه نشین انجام گرفته و تا پایان سالجاری طراحی، تسهیل گری و جانمایی به اتمام خواهد رسید و در سال آتی بصورت مشترک عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: در این رابطه تامین ماشین آلات و نیروی انسانی از طرف بسیج سازندگی و تامین اعتبارات جهت اجرای پروژه‌ها توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان پیگیری خواهد شد.

هدایت افزود:بسیج سازندگی شناسایی و استعداد یابی روستا‌ها را در زمینه اجرای پروژه‌ها بر عهده گرفته و اداره کل منابع طبیعی استان نیز ۱۰ هزار اصله نهال برای توسعه فضای سبز روستایی در اختیار گروه‌های جهادی بسیج قرار خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ح

۱۰ هزار اصله نهال در اختیار گروه‌های جهادی بسیج قرار می‌گیرد

برچسب ها: منابع طبیعی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
این اقدام قابل تقدیر است. خو.اهشاً به خود روستایی ها هم نهال بدید تا نهال کاری کنند خودتاندر روستا تئوزیع کنید نه اینکه منتظر باشید روستاییان به منابع طبیعی مراجعه کنند. خودتان هم در کنار نهر های آب نهال کاری کنید . شهرداری لطفاً شما هم اقدام کنید تعداد درختاندر سطح شهر اردبیل روز به روز کمتر می شود.