مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کار احداث ۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان زلزله زده در مناطق روستایی سرپل ذهاب آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست مشترک با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ابتدا کلنگ احداث ۱۲ واحد مسکونی به زمین زده شد که با پیگیری‌های انجام شده، تعداد واحد‌های احداثی در روستا‌های تابعه سرپل ذهاب به ۱۴ واحد رسیده است.

مومنی افزود: برای این واحد‌های مسکونی از مشارکت خیران بهره گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های مسکونی احداثی در روستا‌های انزل، آب باریک، بریموند، کل داود، پنج ستون و امامیه از توابع سرپل ذهاب است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، از ابتدای امسال هزار و ۸۴۰ پروژه عمرانی اعم از خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی برای مددجویان اجرا شده است.

مومنی افزود: همچنین در ۹ ماه امسال به منظور کمک به تأمین اجاره بهای مددجویان مستأجر تحت حمایت کمیته امداد استان، ۷۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: در ۱۰ ماه امسال هزار و ۱۷۵ مورد تعمیرات، ۲۲۵ مورد بهسازی و احداث سرویس بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.

وی یادآورشد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در قالب طرح‌های این نهاد و متناسب با نیت خویش به نیازمندان اهداء کنند.

انتهای پیام/ک

برای تأمین اجاره بهای مددجویان مستأجر ، ۷۷۰ میلیون تومان هزینه شده است

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.