آغاز عملیات اجرایی پیاده‌راه آقازمان و اتصال دو محله گردشگری در سنندج

رئیس اداره عمران شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: اجرای فاز دوم عملیات پروژه مجموعه فرهنگی، تاریخی آقازمان با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آغاز شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی رضایی همچنین احیای هویت تاریخی محله آقازمان و یک سری از عناصر فرهنگی تاریخی و مذهبی محله که توسط این پیاده‌راه به هم متصل می شوند، از اختصاصات این پروژه است. با این اتصال، محور فرهنگی و گردشگری در محله شکل گرفته است. این پیاده‌راه خیابان برادران شهید نمکی را به خیابان انقلاب متصل می‌کند.

رضایی در ادامه درباره دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده نیز توضیح داد: پروژه بهسازی محله تازه‌آباد ، پروژه فاضلاب محله قلعه شهر و نیز پروژه منبع آب ، از پروژه‌های دیگر شاخص در استان است که به تازگی در دست بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره عمران شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از اجرایی شدن پروژه پله‌گذاری یک محله شیب‌دار نیز خبر داد و اضافه کرد: پله‌گذاری محله شیب‌دار مریوان و نیز پروژه فاضلاب محله تازه‌آباد نیز به تازگی به دست بهره‌بردار و دستگاه‌های مختلف رسیده است.

به گفته رضایی، مطالبات معوق پیمانکاری استان کردستان در سال جاری در حوزه‌های عمران شهری حدود یازده میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ع

آغاز عملیات اجرایی پیاده‌راه آقازمان و اتصال دو محله گردشگری در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.