تیم بسکتبال مس کرمان پس از قطعی کردن صعود خود به رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده، برای کسب عنوان قهرمانی در گروه جنوب رقابت‌های لیگ دسته اول، روز پنج شنبه راهی بندرعباس می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم بسکتبال مس کرمان پس از قطعی کردن صعود خود به رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده، خود را آماده بازی فینال لیگ دسته اول کشور در گروه جنوب می‌کند.

بسکتبالیست‌های مس کرمان که با اقتدار جواز صعود خود به لیگ برتر را دریافت کرده‌اند، حالا برای کسب عنوان قهرمانی در گروه جنوب رقابت‌های لیگ دسته اول آماده می‌شوند و در اولین مصاف خود، روز جمعه سوم اسفند ماه در بندرعباس مقابل تیم شهرداری به میدان خواهند رفت.

دو تیم مس کرمان و شهرداری بندرعباس که از گروه جنوب با رسیدن به فینال لیگ یک، عملاً لیگ برتری شده‌اند، در سه بازی به مصاف هم می روند و هر تیمی زودتر به دو پیروزی دست پیدا کند، جام قهرمانی لیگ منطقه جنوب را از آن خود خواهد کرد و در بهار سال آینده برای تعیین قهرمان قهرمانان، به مصاف تیم قهرمان گروه شمال کشور خواهد رفت.

بازیکنان مس در روزهای اخیر، تمریناتشان را با روحیه در سالن نصراللهی کرمان زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

این تیم روز پنجشنبه راهی بندرعباس خواهد شد تا بازی روز جمعه خود را برگزار کند و در دو بازی بعدی روزهای نهم و دهم اسفند ماه در کرمان از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی می کند.

انتهای پیام/ب

تقابل بسکتبالیست های کرمانی با سروقامتان بندری برای کسب عنوان قهرمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار