صحبت‌های سوزناک فرزند ۱۰ ساله پاسدار شهید جنایت تروریستی زاهدان با پیکر پدرش را مشاهده می‌کنید.

حرف دل فرزندشهید با پیکر پدر:بابا چرا تنهام گذاشتی؟! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در تمام کشور فرزندان این آب‌وخاک به خاطر دفاع از کشور و اسلام  همانند سروقامتان دفاع مقدس قدم در راه مبارزه گذاشته و مردانه به مبارزه با ظلم و کفر برداشتند و بعضی‌هایشان در این راه ارزشمند به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

حادثه تروریستی شب ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ محور خاش – زاهدان منجر به شهادت ۲۷ تن از پاسداران غیور حافظ امنیت وطن شد. در پی این حادثه تلخ ملت شریف ایران اسلامی ضمن همدری با خانواده‌های این شهیدان والامقام، از مسئولان درخواست کردند با قاطعیت تمام، عاملان این جنایت مذبوحانه را شناسایی و مجازات کنند. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران صورت گرفت، جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

در ادامه ویدئویی از حرف دل فرزند ۱۰ ساله پاسدار شهید جنایت تروریستی زاهدان با پیکر پدرش را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
بچه از شدت غصه رنگش پریده مهناز افشار کجایی ؟؟؟؟ جواب حقوق این کودکان شهید رو بده ...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام علیکم بسم رب الشهدا و الصدیقین :ارادتی بنمای تا سعادتی ببرید امت ارادتمندی خود را به خداوند جل جلاله ثابت کرده و انشاءالله با صبر و شکیبایی ادامه راه را خواهد پیمود و خداوند جل جلاله هم طبق آیات قرآن کریم یاری و امداد رسانده و خواهد رساند ، انشاءالله پیروزیهای پی در پی برای امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام بیش از پیش توسط اراده خداوند کریم جل جلاله و به برکت خون پاک و مظلومین صدیقین و شهدا و آه مظلومان و محرومان و اشک و ناله جانسوز یتیمان و مسکینان و دعاهای حضرت بقیه الله الاعظم عج و نایب برحقش و دعاهای امت واحده مستضعفین مومنین و مسلمین و حزب الله سر تا سر جهان و انجام بی قید و شرط از فرآمین و دستورالعملهای خداوند جل جلاله و رسول الله ص و آل طیبین و طاهرین ایشان حاصل خواهد شد و ابلیس و لشکریان شیاطین جن و انسش که همان دشمنان قسم خورده بشریت و انسانیت که همان امت آخر الزمان هستند توسط بلیات و عذابهای ناگهانی پی در پی بالقوه و بالفعل لشکریان خداوند جل جلاله نابود و نا امید و خار و ذلیل و ازمیان برداشته خواهند شد . والسلام و صلوات بر محمد ص و آل طیبین و طاهرین س ع ایشان . التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر . لبیک اللهم لبیک لا شریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک و الملک لا شریک لک . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۶:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنت که ظالمان و تروریستهای جنایتکارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
خدالعنت کنه تروریستها