وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهربابک گفت: اولویت معادن و کارخانه ها در هر منطقه در به‌کارگیری نیروی اشتغال بومی باید باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در بازدید از معدن مس چاه فیروزه شهربابک در جمع مردم معترض روستا‌های اطراف معدن چاه فیروزه با بیان اینکه معادن منطقه باید فعال شود و از برنامه خیلی عقب است گفت: باید برای مردم شغل و درآمد ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اولویت معادن و کارخانجات در هر منطقه در به‌کارگیری نیروی اشتغال بومی باید باشد گفت: ابلاغ کردیم حساب و کتاب معادن هم باید در استان‌های خودشان باشد تا برای آن استان رونق اقتصادی ایجاد کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه معادن متعلق به مردم در هر منطقه هستند و باید مردم مناطق حاشیه معدن را راضی نگه داشت افزود: مردم باید احساس کنند تا معادن و سرمایه‌گذار آن‌ها از خودشان است تا در این زمینه همکاری کنند.

رحمانی با تاکید بر اینکه به نفع شرکت‌های بهره‌بردار است که از نیروی بومی بهره بگیرند بیان کرد: استفاده از نیرو‌های بومی باعث می‌شود تا از بسیاری از هزینه‌ها، چون اسکان و دیگر هزینه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

منبع تسنیم

بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت از معدن مس چاه فیروزه شهربابک

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار