فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران انتظامی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار حین گشت زنی به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک شده و اقدام به متوقف کردن آن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران انتظامی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار حین گشت زنی به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک شده و اقدام به بررسی موضوع می نمایند که در نهایت سرنشینان خودرو با دیدن پلیس از صحنه فرار که ماموران با اجرای طرح مهار پس از دقایقی تعقیب و گریز دستگیر می شود.

سردار قاسمی ادامه داد: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو در ۲۷ آبان سال جاری در تهران سرقت شده که به همین دلیل هر دو سرنشین مزدا تحت بازجویی های دقیق قرار گرفته‌اند ، دو متهم ۳۴ و ۳۶ ساله ساکن تهران هستند که در پرونده آنان سوابق متعدد کیفری همچنین اعتیاد شدید به ماده مخدر صنعتی شیشه وجود دارد.

 به گفته سردار قاسمی در تحقیقات تکمیلی و بررسی های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمسار این دو معتاد شیشه ای به ۵۷ فقره انواع سرقت از جمله داخل خودرو کشف و رزمی ادوات و لوازم کشاورزی اعتراف کردند.

انتهای پیام / گ

دستگیری ۲ معتاد شیشه‌ای در ایوانکی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.