اسامی برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد فارس اعلام شد.

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول کانون‌های مساجد فارس امروز، گفت: در بخش ترتیل آقایان، علیرضا ایزدی، محمدمهدی جمالی، محمد امین شاهسوند حسینی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام حسین امیدی افزود: در رشته تحقیق میلاد عظیمی، محمد مهدی روحانی سروستانی و هادی افخمی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

امیدی بیان کرد: در رشته صحت قرائت نماز در بخش آقایان، محمد صالح بهرامیان، محمدحسین مرادی و حسن شرفی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: همچنین علی آبتین در بخش حفظ جز ۳۰ آقایان به مقام اول رسید و علی ناظری و مهدی شادمانی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

امیدی ادامه داد: در بخش اذان آقایان نیز مهدی جعفری، محمدمهدی عباس‌فرد و علیرضا آزادی به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش بانوان نیز برگزار شد، افزود: در بخش صحت قرائت نماز، هانیه اسدزاده، فاطمه راد و فاطمه بهرامیان به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

امیدی تاکید کرد: سنا کریمی، رقیه عظیمی و زهرا فتحی در بخش حفظ ۳۰ جز بانوان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

وی الهام استوار و سیده سمانه علیزاده امیرسالاری را به عنوان نفر‌های اول و دوم بخش حفظ کل بانوان اعلام کرد.

مسئول کانون‌های مساجد فارس ادامه داد: فاطمه نعمتی، فاطمه سلطان پور و مریم بیگی هر سه از نی ریز و از کانون جامع مهدی (عج) در رشته ترتیل به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

وی اظهار کرد: همچنین آسیه دهقان و سمیه غفاری در رشته تحقیق بانوان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

بیش از ۵۰۰ نفر از فارس در مسابقات قرآن «مدهامتان» به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/م

مسابقات قرآن «مدهامتان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.