برپایی نمایشگاه گل و گیاه در قزوین

نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: نمایشگاه گل و گیاه که همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات و صنایع دستی در قزوین برپا شده است تا سوم اسفند ادامه خواهد داشت.

طاهرخانی افزود: بیش از ۱۰۰ تولید کننده و فعال در حوزه‌های گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و صنایع دستی از ۳۱ استان محصولات و تولیدات خود را عرضه کرده اند.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی‌های استان‌ها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برپایی این دو نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: نمایشگاه گل و گیاه و نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات و صنایع دستی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

انتهای پیام/ک

برپایی دو نمایشگاه در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار