دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به منظور پوشش و انعکاس بهتر رویداد‌های خبری گراش در رسانه ملی، فاز نخست دفتر خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان با حضور سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، به بهره برداری رسید.

سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در مراسم افتتاحیه، به مهمترین رسالت دفاتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: سرعت یکی از اصول مهم در انتقال خبر و پیام است، بنابراین دفاتر خبری شهرستان‌ها با رویکرد حرفه‌ای و امکانات بهتر می‌توانند با سرعت، رویداد‌های شهرستان و مطالبات مردم را به نحو احسن به شبکه‌های ملی منتقل کنند.

وی، به مردم گراش نوید داد که به زودی گیرنده‌ دیجیتال در روستا‌های آغصه و کنگ و ریشه تقویت و با نصب تی سی ۳، شبکه‌های دیجیتال گراش از ۲۰ شبکه به ۳۰ شبکه افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان گراش نیز در این مراسم بیان کرد: دفتر خبرگزاری صدا وسیما در شهرستان گراش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۴ متر مربع و ۶۰۰ مترمربع زیربنا، در ۲ طبقه و ۴ واحد مجزا ساخته شده است.

فرودی ادامه داد: برای فاز نخست این دفتر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۴۵۰ میلیون تومان آن توسط خیرین محلی مرحوم حاج علی حسین شیری و یعقوب ابراهیمی و ۱۵۰ میلیون تومان توسط دولت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۳ فاز دیگر این دفتر شامل استودیو و مهمانسرا در سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهرستان گراش با ۹ هزار و ۷۷۲ هکتار مساحت و ۵۴ هزار نفر جمعیت در جنوب فارس قرار دارد.

انتهای پیام/چ

افتتاح دفتر خبرگزاری صدا و سیما در گراش

برچسب ها: رادیو ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار