جانشین فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار تا ۲۸ اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در سطح استان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات پایان سال خبر داد.

وی با اشاره به روز‌های پایانی سال و افزایش تردد در معابر عمومی، خیابان‌ها و افزایش بار ترافیک و حضور شهروندان در مراکز تجاری و بازار، افزود: طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار در مازندران آغاز شده و تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تقویت گشت‌های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور، گفت: در این طرح با حضور هوشمندانه پلیس در سطح جامعه با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ مفخمی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس مازندران برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت‌ها و موسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به منظور پیشگیری از جرایم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی با بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و تقویت حفاظت فیزیکی این اماکن از تعامل و همکاری همه جانبه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این ایام خبر داد و گفت: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس و رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم به ویژه پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

انتهای پیام/آ

آغاز طرح استقبال از بهار در مازندارن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.