مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اطلاعی از علت تغییر داور بازی تیم ما برابر پدیده مشهد ندارم و مسئولان داوری باید در این باره پاسخگو باشند.

مصطفی قنبر پور مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر داور بازی این تیم برابر تیم پدیده مشهد اظهار کرد: اطلاعی از علت تغییر داور بازی تیم ما برابر پدیده مشهد ندارم شاید فغانی مریض بوده یا اینکه صلاح ندانست قضاوت این بازی را برعهده داشته باشد. به هر حال مسئولان داوری باید در این باره پاسخگو باشند.

برای کاهش تنش نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شویم

قنبرپور درباره اینکه این شائبه ایجاد شده که خورشیدی در بازی پرسپولیس و پدیده هم دچار اشتباهات داوری می‌شود، گفت: داوران فوتبال در سطح جهان هم اشتباه می‌کنند و داوران کشورمان هم از این امر مستثنا نیستند. البته بحث روح ورزش مطرح است و برای اینکه تنش و استرس داوران کم شود نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شویم. امیدوارم خورشیدی کمترین اشتباه را در بازی حساس تیم ما برابر پدیده داشته باشد و شاهد قضاوت خوبش در این مسابقه باشیم.

او درباره عملکرد ضعیف خورشیدی در بازی‌های پرسپولیس بیان کرد: به هر حال یک تفکر جمعی پشت انتخاب خورشیدی برای قضاوت این دیدار بوده و امیدوارم او به خوبی بازی را مدیریت کند تا مشکلی به وجود نیاید.

سیستم کمک داور ویدیویی باعث شده حق تیم‌ها ضایع نشود

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات داوران در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: ما در جام جهانی روسیه درس بزرگی گرفتیم که داوران مطرح دنیا هم اشتباه می‌کنند. البته سیستم کمک داور ویدیویی باعث شده که حق تیم‌ها ضایع نشود و امیدوارم از این سیستم هم در کشورمان استفاده شود تا اشتباهات داوری کمتر شود. اگر ما می‌خواهیم در فوتبال حرفه‌ای شویم باید هزینه کنیم و همسو با فوتبال روز دنیا حرکت کنیم.

بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا به مرحله بعد جام حذفی صعود می‌کنند

قنبرپور درباره بازی پرسپولیس برابر پدیده مشهد بیان کرد: پدیده تیم خوبی است و به خوبی توپ را در زمین بازی به چرخش در می‌آورد و بازیکنان این تیم بدون حاشیه مسابقه می‌دهند. بازی جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تمرکز بالا می‌توانند از این مرحله صعود کنند.

او در پایان درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در جام حذفی خاطر نشان کرد: تیم ما ۳ جام قهرمانی پیش رو دارد و بازیکنان به علت فشردگی مسابقات خسته می‌شوند، اما بازیکنان با وجود مشکلات زیاد فداکاری می‌کنند تا در همه رقابت‌ها به موفقیت دست یابند.


بیشتر بخوانید: 

خورشیدی جایگزین فغانی شد!

فتاحی: مهدی ترابی مشکلی برای حضور مقابل پدیده ندارد

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.