پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار شده فغانی این دیدار را سوت نزند، دست کم خورشیدی را برای این بازی انتخاب نمی‌کردید.

فنونی زاده: فغانی بهترین گزینه قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده بود/ تغییر داور در شب بازی تعجب برانگیز است

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تغییر داور بازی تیم‌های پرسپولس تهران و پدیده مشهد شب قبل از آغاز این دیدار گفت: فغانی بهترین گزینه داوری این دیدار بود و اگر هم قرار شده او این بازی را قضاوت نکند، دست کم خورشیدی که زمان کمی از آخرین قضاوتش گذشته است را برای این دیدار انتخاب نمی‌کردند، داوران خوب زیادی در کشورمان داریم که می‌توانستد این دیدار را سوت بزنند.

داوری که ۳ روز پیش یک بازی حساس را سوت زده است، نباید برای این دیدار انتخاب شود

او با اشاره به قضاوت خورشیدی در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در مورد این تغییر ادامه داد: زمانی که یک داور در بازی مهمی به مانند تراکتورسازی و استقلال اشتباه می‌کند نباید ۳ روز بعد او را برای چنین بازی حساسی انتخاب کنند. پرسپولیس و پدیده در جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این موضوع حساسیت‌ها را بسیار بالا می‌برد. این ۲ تیم جزو بهترین‌های لیگ امسال هستند و این دیدار برای هر ۲ از اهمیت زیادی برخوردار است.

تغییر داور در شب بازی تعجب برانگیز است

فنونی زاده در مورد عجیب بودن این تغییر داور گفت: فکر نکنم مشکلی به وجود بیاید و هر ۲ این داوران جزو بهترین‌های فوتبال کشورمان هستند، اما تغییر داور در شب بازی تعجب برانگیز است و دلیل این کار را نمی‌دانم. از بازیکنان پرسپولیس درخواست می‌کنم بدون توجه به این حواشی روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

پرسپولیسی‌ها باید بدون توجه به حواشی فوتبال خود را بازی کنند

او در مورد بازی قبلی این ۲ تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر گفت: پرسپولیسی‌ها باید بدون توجه به این حواشی فوتبال با صلابت خود را ارائه دهند. ۱۰ روز پیش هم ما با تیم پدیده بازی کردیم و تیم مشهدی در ۲۰ دقیقه اول بازی عالی بود، اما در ادامه به تجربه بازیکنان تیم پرسپولیس باخت.

قهرمانی در لیگ امسال کار بسیار دشواری خواهد بود

فنونی زاده در مورد این دیدار تصریح کرد :لیگ برتر امسال ۵ تیم مدعی بسیار خوب دارد و قهرمانی در این مسابقات کار بسیار دشواری خواهد بود. اما در جام حذفی تیم پرسپولیس با پیروزی در ۳ بازی دیگر می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد. امیدوارم برانکو و بازیکنان همانطور که از ابتدای جام حذفی در بازی‌های این تورنمنت بسیار با قدرت وارد شدند همین روند را ادامه دهند تا راحت‌تر به بازی‌های آسیایی بعدی راه پیدا کنند.


بیشتر بخوانید:

درخشان: پرسپولیس نباید در هر بازی قربانی مسائل داوری شود

دولت باید تا پایان شهریور استقلال و پرسپولیس را به فرا بورس بسپارد/ تعلل در این موضوع تخلف دولت است

شایعه تب و لرز مصلحتی داور معروف/ فغانی: از روز شنبه دچار تب و لرز و آنفولانزا شدم


انتهای پیام/

صحبت‌های فنونی زاده در مورد تغییر داور دیدار پرسپولیس و پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار