رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید با استفاده از امکانات مادی و معنوی حضور مردم بویژه جوانان را در بسیج فراهم کنیم و آنان را در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی و در چهارچوب وظایف سازمان بسیج به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در آئین معارفه رمضان صدر الدینی، مدیر امور اداری و استخدامی دادگستری استان کرمان به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج دادگستری کرمان گفت: شکوه حضور ملت بصیر ایران در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خیره کننده بود و موجب دلگرمی و امید همه آزادی خواهان جهان شد.

وی با اشاره به اینکه این حضور باشکوه خشم استکبار جهانی، سردمداران آن‌ها و فرعونیان زمان را برانگیخت و آن‌ها را دچار یأس، ناامیدی و سردرگمی کرد، بیان داشت: پیام حضور شکوهمند و افتخار آفرین ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن این بودکه این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار و پایدار است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان اعلام کرد: این حضور یک مسئولیت مضاعف برای همه کارگزاران نظام در همه عرصه‌ها از جمله اجرا، قضا و تقنین در لایه‌های مختلف حاکمیت ایجاد کرد و بایستی از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و همه ظرفیت‌ها را برای حفظ عزت این ملت و حل مشکلات مردم به کار گیریم و برای اهداف و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام (ره)، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدضله العالی) و آرمان‌های شهدا تلاش کنیم.

موحد گفت: تقصیر و کوتاهی در این زمینه گناهی نابخشودنی است و امانتی که به مسئولین سپرده شده است باید قدردان آن باشند و به رسالت خطیر و حساسی که برعهده آن‌ها گذاشته شده است جامع عمل بپوشانند.
انتهای پیام/ی

حضور ستودنی ملت ایران در  راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار