مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نخستین‎ بار همایش تجلیل از حامیان ایتام و خیرین استان کرمانشاه را برگزار می‎کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : همایش تجلیل از خیرین با هدف پاسداشت و قدردانی از نیت خیر و عمل صالح مردم نیک اندیش استان و ارائه الگو‌های شایسته برای طبقات مختلف اجتماعی جهت دستگیری از نیازمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش از تعدادی از خیرین استان تقدیر می‌شود، گفت : خیرین و حامیان، مبلغان و مروجین همیاری و حمایت از ایتام، ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خیرین و نیکوکاران نیک اندیش و استفاده از پتانسیل آن‎ها در حمایت از ایتام استان کرمانشاه دانست و گفت: کمیته امداد ۷ هزار یتیم را در سراسر استان تحت پوشش دارد که ۲۱ هزار حامی، ایتام استان را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

خدرویسی با تاکید بر لزوم رسیدگی و احساس مسئولیت در برابر فقرا و ایتام و نیازمندان گفت: خدا در قرآن به صراحت می‌فرماید نیکوکاران را دوست دارد و این مورد عنایت خدا قرار گرفتن امر بسیار مهمی است و خیرین دلگرم و خوشحال باشند که خدا این توفیق را به آن‌ها داده تا بتوانند در امر خیر شرکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همایش تجلیل از خیرین و حامیان اکرام ایتام روز پنج شنبه دوم اسفند ماه در تالار گل نرگس برگزار می‎شود و ۴۵۰ مدعو در مراسم حضور خواهند داشت .

 

 

انتهای پیام/د

پاسداشت و قدردانی از نیت خیر و عمل صالح مردم نیک اندیش

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.