شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۵۰.۲۹ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحدی رسید.

رشد 493 واحدی شاخص بورس در ابتدای معاملاتبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۹۳.۴۵ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۶۷۲ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۶۱۹ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، وبملت، وتجارت، شبندر، رمپنا، وبصادر و خساپا با روند صعودی کار خود را آغاز کردند.


بیشتر بخوانید: ریز شاخص بورس در پایان معاملات


شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۶.۷۹ واحدی به پله یک هزار و ۹۴۴ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۳۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳۰ میلیون سهم طی ۸۷ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد ۱۰ واحدی فرابورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۵۰.۲۹ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۷۰۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۰۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، وتجارت، وبملت، وبصادر و رمپنا با روند صعودی و معادن و پارس با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۹.۵۸ واحدی به پله ۱ هزار و ۹۴۷ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۱۵ میلیون سهم طی ۱۸۷ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار