سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: با توجه به تغییرات بسیار، برای رسیدن به نتایج مطلوب در رقابت‌ های مهم به ۲ سال زمان نیاز داریم.

امیر توکلیان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن بیان این مطلب افزود: به طور معمول تغییرات در رده‌های سنی پایه زیاد است و در حال حاضر نیز ملی پوشان بسیاری که در سال‌های گذشته در نوجوانان کشتی می‌گرفتند هم اکنون در رده جوانان هستند و ما باید روی نفراتی که از نونهالان آمده اند کار کنیم.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: از نفرات سال گذشته فقط یک کشتی گیر باقی مانده آن هم در یک وزن جدید باید رقابت کند در نتیجه ما برای رسیدن به موفقیت در میدان‌های بزرگ به حداقل ۲ سال زمان نیاز داریم تا روی نفرات جدید سرمایه گذاری کنیم.

وی درباره اینکه کسب نتیجه چقدر در رده‌های سنی پایه مهم است گفت: به طور مسلم رسالت اصلی در رده‌های سنی پایه سازندگی است نه کسب نتیجه، اما به هر صورت کشتی است و همه از آن توقع نتیجه دارند به همین دلیل باید در کنار پشتوانه سازی به نتایج مطلوب نیز توجه داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان خاطرنشان کرد: یک مرحله اردو را در مشهد مقدس پشت سر گذاشتیم و پس از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی که نیمه دوم اسفندماه در شهر رشت برگزار می‌شود کار جدی خود را برای حضور در رقابت‌های مهم پیش رو آغاز خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:پیگیری تمرینات شاگردان بنا در خانه کشتی برای حضور در مسابقات آسیایی


انتهای پیام/

صحبت‌های امیر توکلیان درباره تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار