وزیر ارتباطات از نتیجه پرونده شرکت‌های عوام فریب با مضمون ارزش افزوده پرده برداری کرد.

پیگیری شرکت های سرویس های ارزش افزوده به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خدمات قابل ارائه در بستر تلفن همراه، خدمات ارزش افزوده ( Value Added Services ) نامیده می‌شوند. اما پیامک‌های ارزش افزوده که ممکن است برای کاربر هزینه‌های زیادی داشته باشد، در برهه‌ای از زمان موجب نارضایتی و شکوه کاربران شده بود.

در همین راستا محمدجواد آذری جهرمی پیش از این در واکنش به این نارضایتی‌ها عنوان کرده بود که به یک پرونده بزرگ تخلف در ارزش افزوده رسیده‌ایم و برای ما شفاف است که تخلفاتی صورت گرفته و وقتی کل پرونده به سرانجام رسید نتایج را اعلام می‌کنیم.

چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر خود چنین نوشته بود:

" یک شرکت در مدت کوتاهی بیش از ۵۰۰ نرم افزار موبایلی توسعه داده است. از پوشش ادعیه تا عناوین غیر اخلاقی! همه و همه برای خالی کردن جیب مشترکین تلفن همراه، سرویس‌های ارزش افزوده گزارش به پلیس برای رسیدگی بیشتر ارجاع شد. مبالغ به مردم باز خواهد گشت. #حق_الناس "

و اکنون وزیر ارتباطات با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبر جدیدی در این خصوص داده است. آذری جهرمی نوشت:

"در ادامه بررسی‌ها برخی بازداشت شدند این نرم افزار‌ها به اجبار و فریب مردم را عضو برخی سرویس‌های ارزش افزوده می‌کردند و طبق گزارش فتا، تاکنون به یک فقره درآمد نامشروع ۵.۸ میلیاردی اقرار کرده‌اند. از پلیس برای پیگیری ممنونم. مبالغ برداشت شده را به مردم باز می‌گردانیم. "

پیگیری شرکت های سرویس های ارزش افزوده به کجا رسید؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.