دروازه بان تیم نیروی زمینی واترپلو گفت: سقف قرارداد در لیگ دسته یک واترپلو ۸ میلیون و در لیگ برتر حداکثر ۲۰ میلیون تومان است.

بحیرایی: سقف قرارداد در لیگ دسته یک واترپلو ۸ میلیون است/ تقاضا برای شرکت در لیگ دسته یک بیشتر استمحمد بحیرایی دروازه بان تیم واترپلو نیروی زمینی  در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سطح مسابقات لیگ دسته یک واترپولو بسیار خوب است اما من دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم، البته به خاطرمحدودیت ها  نتوانستم در این رقابتها حضور پیدا کنم. امسال لیگ برتر کیفت سال های قبل را ندارد. معمولا این لیگ در طول مدت یک سال برگزار می شود اما   امسال در مدت ۳ ماه برگزار  شد. سقف قرارداد در لیگ دسته یک واترپلو ۸ میلیون تومان و در لیگ برتر حداکثر ۲۰ میلیون تومان است اما با این وجود تقاضا برای شرکت در لیگ دسته یک بیشتر است.

او گفت: از سال ۸۵ تا ۹۵ در تیم ملی حضور داشته ام. مدتی در سوئد واترپلو را پی گیری کردم و دوباره به ایران بازگشتم و اکنون  در لیگ  دسته یک واترپولو کشور مشغول هستم. به خاطر شرایط مالی و حمایت های محدود مالی  از تیم ملی دور شدم. از ۴ سالگی رشته ژیمناستیک را آغاز کردم، ولی علاقه‌ای به این رشته نشان ندادم و پس از آن به شنا علاقه‌مند و عضو تیم شنای استان تهران شدم و زیر نظر سیروس طاهریان آموزش‌های لازم را دیدم. در سن ۱۴ سالگی وارد رشته واترپلو شدم. از سن ۱۴ تا ۱۷ سالگی به عنوان دروازه بان تیم ملی انتخاب و با تیم کشورمان به بازی‌های آسیایی راه یافتم. در ۱۷ سالگی به همراه تیم ملی در اندونزی قهرمان آسیا شدم. اگر دوباره در تیم ملی دعوت شوم با کمک میل می‌پذیرم و همه تلاشم را می‌کنم تا پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم. در حال حاضر در لیگ دسته یک برای تیم نیروی زمینی بازی می‌کنم و پیش از این تیم‌های بانک پاسارگاد و نفت تهران خواهان جذب من بودند.

بحیرایی عنوان کرد: امسال حامیان مالی کمی جذب واترپلو شده است. بعد از اینکه پس از ۴۴ سال تیم ملی ایران مقام سوم آسیا را کسب کرد توقع داشتیم حامیان مالی زیادی جذب رشته واترپلو شود اما این اتفاق نیافتاد. کم شدن مدت زمان لیگ برتر باعث شده است که قرارداد های مالی بازیکنان پایین بیاید. واترپلو یک ورزش پایه و مادر محسوب می شود و اگر ورزش شنا در مدارس و دانشگاه ها رایج شود به طرح استعدادیابی بازیکنان نیز کمک می کند. برای تیم دانشجویان  واترپولو مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی  برگزار می شود اما اعزام به مسابقات جهانی نداریم. به این موضوع باید بیشتر توجه شود و حمایت ها را بیشتر کرد.

بحرایی گفت: خوشبختانه در واترپولو مربیان بسیار خوبی حضور دارند. مربی صربستانی تیم ملی واترپلو باعث پیشرفت این رشته شده است. تمدید قرارداد با مربی صربستانی برای تیم ملی واترپلو جای خوشحالی دارد و در رشد واترپلو موثر خواهد بود. اگر دست این مربی را در تیم ملی باز بگذارند می توانیم با تلاش و همت به کسب سهمیه المپیک دست یابیم.


بیشتربخوانید:

نظرپور: کنارگذاشتن ناگهانی شیرجه روهای قدیمی درست نیست

سمیع زاده: ساختار جدید شنا ایرانیزه شده است/ حداقل دو میلیارد بودجه می‌خواهیم

سمیع زاده: ساختار جدید شنا ایرانیزه شده است/ حداقل دو میلیارد بودجه می‌خواهیم


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن واترپولو درباره آخرین وضعیت واترپلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار