رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: خوشبختانه در ماه های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه گردشگری استان اردبیل آغاز شده که این روند باید ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اردبیل، علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: تعریف شعار اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری کشور هدف و نشانه گذاری خوبی برای توسعه این صنعت در استان اردبیل خواهد بود.

وی گفت: غرفه استان اردبیل در این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری بسیار خوب توانسته داشته های این استان را در معرض دید عموم قرار دهد و این اولین گام جهت رسیدن به وضعیت مطلوب در این حوزه است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری کشور عنوان کرد: اقداماتی که در استان اردبیل در حوزه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، و معرفی جاذبه های گردشگری انجام گرفته است روند بسیار خوبی دارد که باید با همین کیفیت ادامه داشته باشد.

مونسان ادامه داد: نقش تاریخی استان اردبیل در انسجام ملی کشور در زمان صفویه و دیگر ظرفیت های  تاریخی و طبیعی این منطقه می تواند جاذبه خوبی برای مسافران باشد.

او تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی انجام گرفته شاهد توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل تا چند سال آینده باشیم.

انتهای پیام/ع

توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.