سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سردشت برگزار شد.

علی ابراهیمی، رییس کمیته امداد سردشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سردشت برگزار شد.
 
وی ادامه داد: این جشنواره روز گذشته با حضور ۷۸ دانش آموز تحت حمایت سردشتی در رشته‌های حفظ، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، تحقیق و اذان با نظارت هیئت داوران برگزار شد.
 
رییس کمیته امداد سردشت تصریح کرد: شرکت کنندگان دختر و پسر سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و دانش آموزان بالای ۱۶ سال به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.
 
وی اضافه کرد: نفرات اول هر رده سنی در رشته‌های مشخص شده جهت شرکت در مسابقات استانی سال ۹۸ معرفی شدند که در صورت کسب رتبه‌های اول استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
 
ابراهیمی گفت: زمینه سازی برای ایجاد جامعه متحد قرآنی، استفاده از مسابقات به عنوان ابزار تربیتی جهت تقویت ایمان و معرفت دینی، ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعداد‌های قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقا و معرفی به جامعه قرآنی کشور از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.
 
وی با تاکید بر تاثیر مثبت این جشنواره در جامعه، اظهار کرد: توجه به جایگاه و منزلت قرآن کریم در فعالیت‌های قرآنی و تربیتی کمیته امداد و همچنین لزوم برنامه ریزی منسجم و هدفمند در زمینه آموزش‌ها و برگزاری مسابقات قرآن کریم برای جامعه هدف از جمله سایر اهداف و برنامه‌های کمیته امداد سردشت است.
 
رییس کمیته امداد سردشت بیان کرد: خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دارای ظرفیت‌های علمی و رقابتی خوبی بوده و در صورت فراهم شدن شرایط می‌توانند استعداد‌های خود را در زمینه‌های مختلف در معرض نمایش قرار دهند.
 
انتهای پیام/م
 
 

برگزاری سومین جشنواره قرآنی در سردشت

برچسب ها: کمیته امداد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.