رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از برگزاری روزانه جلسات این فراکسیون برای بررسی پیشنهادات نمایندگان به منظور شفافیت بودجه ۹۸ خبر داد.


برگزاری روزانه جلسات فراکسیون نمایندگان ولایی/ پیشنهادات نمایندگان برای شفافیت بودجه ۹۸ بررسی می‌شودحمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نشست امروز صبح فراکسیون متبوع خود گفت: در این نشست با توجه به تصویب کلیات بودجه، موضوع اختصاص ۱۴ میلیارد دلار به کالا‌های اساسی مطابق بودجه، بررسی شد.

وی تصریح کرد: سوال این است که به چه کسانی می‌خواهند از این مبلغ بپردازند؟ به چند درصد مردم، چه اجناسی و چه مقدار می‌خواهند بدهند؟ هیچ کدام از این سوالات پاسخ شفافی در بودجه ندارد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: ما نمی‌دانیم سیاست‌های کمک به اقشار کم درآمد کجاست؟ سیاست‌های عدالت‌خواهانه کجاست؟ وضعیت حقوق‌ها را می‌خواهند چه کنند؟ آیا باز هم می‌خواهیم به کسی که ۲۰ میلیون حقوق دریافت می‌کند، ۴ میلیون اضافه کنیم و به کسی که ۱ میلیون حقوق دریافت می‌کند، ۲۰۰ هزار تومان بدهیم؟ بحث افزایش مالیات مشکلی را حل نمی‌کند.

نماینده مردم همدان بیان کرد: در این جلسه پیشنهاداتی در جهت اصلاح بودجه، در جهت بودجه تحریمی، کمک به اقشار کم درآمد جامعه و ایجاد عدالت اجتماعی مطرح شد تا بتوانیم تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم تا در صحن مجلس بحث شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه موضوع بازگشت به لایحه دولت در فراکسیون نمایندگان ولایی هنوز نهایی نشده است، ادامه داد: ممکن است در خصوص تبصره‌ها این تصمیم گرفته شود و از این پس این فراکسیون هر روز در خصوص بودجه جلسه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار