مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: ۳۲۵ کیلومتر از باند‌های استان به کمک ۲۴۸ نفر از نیرو‌های راهداری بازگشایی شده است.

تردد در محور‌های فارس روان است حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  با اشاره به سامانه بارشی اخیر از جمعه تا دیشب در استان، اظهار کرد: ۳۲۵ کیلومتر از باند‌های استان به کمک ۲۴۸ نفر از نیرو‌های راهداری بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: تعداد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین درگیر در راه های استان ۱۸۶ دستگاه و ۶۰ دستگاه خودرو نیز اقدام به امدادرسانی کرده اند.

حمید احمدی اضافه کرد: ۳۶۳ تن شن و نمک، ۵۹ تن نمک و ۸۰ لیتر محلول یخ زدا در جاده‌ها مصرف شده است.

تردد در محورهای فارس روان است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اظهار کرد: امروز ۲۸ بهمن محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.

وی ادامه داد: کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد و همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳ درصد است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس همچنین اضافه کرد: دیروز اوج تردد بین ساعت ۷ تا ۸ در محور مرودشت-شیراز و کمترین تردد در محور بوانات -صفاشهر بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ صورت گرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

حمید احمدی افزود: عملیات ایمن سازی محور ارسنجان به مرودشت حدفاصل روستای علی آباد ملک از بیستم دی ماه در حال انجام است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هموطنان برای عبور از کنارگذر استقاده کنند.
انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار