مجری طرح راه آهن غرب کشور گفت : میانگین پیشرفت پروژه راه آهن از مسیر کرمانشاه به خسروی که در ۲ مرحله اجرایی می‌شود به ۳۱ درصد می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود فرامرزیان مجری طرح راه آهن غرب کشور گفت : هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه در مرحله اول مسیر کرمانشاه اسلام آبادغرب به ۵۲.۶ درصد و پیشرفت مرحله دوم از اسلام آبادغرب به خسروی نیز ۵.۱ درصد می‌رسد.

وی گفت : در طول مسیر ۲۳۲ کیلومتری کرمانشاه به خسروی ۱۱ تونل به طول چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر احداث خواهد شد که البته کار حفاری ۷۰ درصد آن نیز انجام گرفته است.

فرامرزیان همچنین با اشاره به اینکه برای احداث پروژه راه آهن مسیر کرمانشاه به خسروی تاکنون هفت هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز ۱۷ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مجری طرح راه اهن غرب همچنین با اشاره به اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی رییس جمهور به پروژه راه آهن از مسیر کرمانشاه به خسروی، گفت: تخصیص این اعتبار کمک بزرگی به اجرای پروژه خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات چهار ایستگاه از مسیر کرمانشاه به اسلام آبادغرب، گفت: تمام توان خود را برای اجرای پروژه در موعد مقرر به کار می‌گیریم.

 

 

انتهای پیام/د

پیشرفت فیزیکی پروژه اول پروژه راه آهن در مرحله اول مسیر کرمانشاه اسلام آبادغرب به ۵۲.۶ درصد است

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.