احمد کعبیان پور گفت: استقلالی‌ها هنوز از حال و هوای بردن پیکان خارج نشده بودند، غافل از این که تراکتورسازی با پیکان تفاوت‌های اساسی دارد.

استقلالی‌ها از تراکتوری‌ها غافل شدندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد کعبیان پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: آبی پوشان در دفاع پراکنده و در حمله بی برنامه بودند. من در سرتاسر بازی متوجه نشدم برنامه تاکتیکی آبی پوشان برای خلق موقعیت و رسیدن به گل چه بود.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: بازیکنان باتجربه تراکتورسازی به خصوص بازیکنان خط میانی آن‌ها بازی را کاملا در اختیار گرفته بودند و هافبک‌های استقلال را از جریان بازی خارج کردند.

وی اضافه کرد: باوجود این که پیش از بازی تذکرات لازم داده شده بود، اما باز هم مشخص شد که بازیکنان استقلال کاملا در حال و هوای پیروزی چهار گله مقابل پیکان بودند. غافل از این که نه تراکتورسازی پیکان بود و نه تبریز شهر قدس.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها آنقدر باتجربه نبودند که پرونده بازی با پیکان را ببندند و برای این بازی یک پرونده جدا باز کنند و با برنامه‌ای مستقل برای این بازی به میدان بروند.

کعبیان پور با اشاره به حواشی پیش آمده در این بازی و اعتراض گسترده آبی‌ها به داوری و اشتباهات آن بیان داشت: فارغ از این هیاهو باید بگویم تراکتورسازی از نظر فنی و تاکتیکی تیم برتر میدان بود و کاملا مستحق پیروزی بود. امیدوارم این بازی برای استقلالی‌ها تجربه مفیدی بشود تا در آینده از آن بهره ببرند.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.