بهتاج: همه مدیران عامل باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شوند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: خیلی از تیم‌ها بیانیه دادند به همین دلیل باید  همه مدیران عامل به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شوند.

بهتاج: همه مدیرعاملان باید به کمیته اخلاق دعوت شوندایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احضار ۲ مدیرعامل به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به علت صدور بیانیه اظهار کرد: من به کمیته اخلاق احضار نشدم، اما خیلی از تیم‌ها بیانیه دادند و  اگر این طور باشد باید  همه مدیران عامل به این کمیته دعوت شوند.

 بهتاج درباره اینکه قرار است با بیانیه نویس‌ها برخورد قانونی شود، گفت: هر زمانی که حق و حقوق باشگاه تراکتورسازی ضایع شود حق قانونی مان است که اعتراض کنیم. اگر کمیته اخلاق بگوید اسم بیانیه را به کار نبریم از نام دیگری استفاده می‌کنیم.  

او درباره صدور بیانیه از سوی تیم‌های فوتبال گفت: بعد از تایید کارشناسان داوری مبنی بر اشتباهات داور در بازی تیم ما برابر تیم نساجی مازندران بیانیه‌ای صادر کردیم و قبل از بازی با استقلال این کار را انجام ندادیم.  

بهتاج درباره اینکه ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز ۱۲۰ هزار نفر نیست، گفت: ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز ۷۰ هزار نفر است که با هوادارانی که روی کوه‌ها نشستند و ۲۵ هزار نفر هم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند در مجموع  تعداد هواداران به ۱۲۰ هزار نفر می‌رسید.  


بیشتر بخوانید: 

جدال نفسگیر شاگردان شفر و لینکرز در تبریز/ تقابل فرکی و تیم سابق در تهران

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


انتهای پیام/

واکنش بهتاج به احضار مدیرعاملان به کمیته اخلاق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار